Ik kan soms nog wel eens vastlopen. Ergens mee stoeien en uiteindelijk nog maar weinig vooruit komen. Alles een keer wegleggen, een dag later weer oppakken en weer opnieuw alles bekijken. En vaak het is het puur gevoel; voelt het nét nog niet goed genoeg. Mijn tip! Bekijk het eens van een andere kant. Ik merk dat het mij ontzettend goed helpt om van een ok-plan een top-plan te maken. ⁠

Of het daarbij nou gaat om een plan dat ik aan het opstellen ben wat het net nog niet helemaal is of ik ben aan het schrijven maar worstel met iedere letter of ik moet gewoonweg tot nieuwe ideeën komen, mijn invalshoek veranderen helpt me vaak. ⁠

Een andere invalshoek⁠
Die invalshoek kan je doelgroep zijn (altijd goed, je verplaatsen in je doelgroep) maar soms kan een stap verder gaan je ook helpen: ik sta voor makkelijke marketing; met welke woorden zou ik positioneren aan mijn nichtjes uitleggen? Of wanneer je tot nieuwe ideeën wilt komen, verander de omstandigheden; wat als je onbeperkt budget zou hebben of juist helemaal geen budget, wat wanneer je anno nu alleen nog maar offline mocht communiceren of wat doet het met je idee wanneer we alleen nog maar altijd zomer zouden hebben? Verander seizoenen, ga terug in de tijd, denk groots of juist heel klein en dichtbij; bekijk het gewoon eens van een andere kant. ⁠


Kom je er alleen niet uit? Kun je wel een frisse blik van buitenaf gebruiken?
Je bent altijd welkom. Ik denk graag met je mee. Een paar extra ogen die meelezen, brengt plannen ook vaak verder. Succes! ⁠

De koffie
staat klaar

Heb je een vraag, wil je kennis maken of denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen? Laat dan gerust van je horen. Stuur via onderstaand formulier een berichtje en je hoort snel van mij.

Het Marketingloket maakt marketing makkelijk. 

stel mij een vraag