Bossche verhalen vertellen

Citymarketing Gemeente ‘s-Hertogenbosch

Vraag

Ik kreeg hier wel drie vragen:
Kun je alle communicatie rondom het project ‘Het Bossche Verhaal’ verzorgen? Wil je ‘de huiskamer van de stad’ inrichten? En kun je een aantrekkelijke digitale versie van ‘Het Bossche Verhaal’ maken?

antwoord

Met veel plezier heb ik deelgenomen aan de projectgroep rondom het Bossche verhaal en alle actiepunten opgepakt. Van het versturen van uitnodigen, winkelen bij de Kringloop en rondlopen in het oudste pandje in de stad tot het maken van een digitaal naslagwerk. 

 

het verhaal van ‘s-hertogenbosch verzamelen en doorvertellen

Begin dit jaar ben ik onderdeel geworden van de projectgroep ‘Het verhaal van ‘s-Hertogenbosch’ waarmee we strategische kaders en uitgangspunten hebben geformuleerd t.a.v. de positionering van ‘s-Hertogenbosch. Een leuk & leerzaam project.

Bossche verhalen

Citymarketing doe je niet alleen.

En dat doe je al helemaal niet alleen achter je bureau.

Van de projectgroep kreeg ik de opdracht om, met meubels en accessoires van de kringloopwinkel, de Kleine Winst (middenin de stad) om te toveren tot huiskamer van de stad. In deze huiskamer zijn gesprekken gehouden met diverse doelgroepen uit de stad met als doel de positionering van de stad te onderzoeken.

En verder…

Ook ben ik op pad gegaan om verhalen uit andere steden. We brachten een bezoek aan Tilburg, Rotterdam, Utrecht en Arnhem om inwoners daar te bevragen over ‘s-Hertogenbosch.

In een paar maanden hebben we verhalen, meningen, ideeën en ambities voor de stad opgehaald. Deze input vormde het vertrekpunt voor het schrijven van een visie op citymarketing voor ‘s-Hertogenbosch, oftewel ‘Het Bossche Verhaal’.

Het Bossche verhaal (van input tot aan de eerste keuzes voor de gewenste positionering) heb ik mogen vertalen in een inspirerende visuele digitale versie. Deze versie is gedeeld met alle stakeholders en biedt een vertrekpunt om de positionering van ‘s-Hertogenbosch vorm te geven.

“Nelien is echt een favoriete samenwerkingspartner. Zij werkt zelfstandig, ze is proactief en komt met goede ideeën. Ze stelt de goede vragen en kan dan vooruit. En vervolgens ben ik altijd blij met het resultaat. Ze voelt goed aan waar de essentie van de vraag zit en neemt vervolgens werk uit handen. Waarbij ze de afspraken nakomt, dus het ontzorgt enorm. Door haar creatieve blik weet ze tot slot ook te inspireren om een project, site, wat dan ook weer naar een nieuw level te trekken.”

Kirsten / Citymarketing Gemeente ‘s-Hertogenbosch

Meer weten?

Bel Nelien 06 – 19 93 07 79 

 

Nieuwsgierig
naar meer?

De koffie
staat klaar

Heb je een vraag, wil je kennis maken of denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen? Laat dan gerust van je horen. Stuur via onderstaand formulier een berichtje en je hoort snel van mij.

Het Marketingloket maakt marketing makkelijk. 

stel mij een vraag